jueves, 21 de noviembre de 2013

QUE ES UN ANTIVIRUS I COM FUNCIONA?

Els programes antivirus solen emprar dues tècniques diferents per a aconseguir aquest objectiu:
  • Examinar (escanejar) arxius buscant virus coneguts que s'ajustin a les definicions recopilades a un diccionari de virus.
  • Identificar y marcar comportaments sospitosos de qualsevol programa informàtic que pugui suggerir una infecció. Aquest anàlisi pot incloure captures de dades, monitorització de ports i altres mètodes.
La major part dels antivirus comercials utilitzen ambdues tècniques, emfatitzant l'ús de la del diccionari de virus.
Usualment, el terme antivirus també s'havia emprat per a designar virus informàtics benignes que es dispersaven i combatien els virus maliciosos. Això era comú a la plataforma d'ordinadors Amiga.

AVAST 2014,INFOSPYWARE,AVG ANTIVIRUS

Desde que las empresas e individuos comenzaron a comunicarse mediante Internet ha surgido un problema de seguridad que afecta a los datos que mantienen en sus sistemas privados así como aquellos que son enviados a sitios remotos de la red.
Los Cortafuegos ofrecen una solución a estos problemas y ha surgido una amplia variedad de tecnologías y estrategias de entre las cuales se encuentran, como innovación de los últimos tiempos, los Cortafuegos distribuidos, que permiten establecer políticas más flexibles y robustas que los sistemas convencionales que dependen fuertemente de la topología de la red sobre la cual se implementen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario